Ett Stycke Sömn

Frågan är varför jag fortfarande är vaken?
jag är så in till döden trött.

Natten var helt okay, lite körig men den dög helt klart.
Så borde sova nu, men spelar ingen roll kan sova om en stund, ska ändå jobba natt idag också.

Har fortfarande problem med att hitta en kökssoffa, fattar inte att det ska vara så himla svårt att hitta en.
Letat i 3 veckor nu och hittar absolut inte den jag vill ha.

Pratade med Jonas idag, och det visade sig att herrn är i Luleå just nu, han ska visst turnera hela december, vilket jag anser vara jävligt tråkigt! men men, haha det är som det är ^^

Nyår kommer dessutom bli alldeles alldeles underbart ^^
det fick jag veta i onsdags.

jag hoppar sömnen och tar en promenad med min kamera istället…

Kommentera

